Optimus col·labora en les IV Jornades de Formació Empresarial de la Fundació Txema Elorza

05/10/2016 17:24h
Optimus col·labora en les IV Jornades de Formació Empresarial de la Fundació Txema Elorza

La sala d’actes de QFplus a Parets del Vallès (Barcelona) va acollir el passat 4 d’octubre la 4a Jornada de Formació Empresarial, organitzada per QFplus Optimus i la Fundació Txema Elorza. Més de 150 persones entre propietaris i responsables de ferreteries, establiments de bricolatge i subministraments industrials es van donar cita per abordar els reptes i les oportunitats pel punt de venda que ofereixen les estratègies omnicanal.

La ponència central de la jornada, titulada “On off, dos canals i un destí. Mites i claus de l’omnicanalitat”, va córrer a càrrec de Pablo Foncillas, professor d’IESE i un dels majors experts espanyols en e-commerce. L’omnicanalitat ofereix al ferreter la possibilitat d’integrar tots els canals existents en el mercat –permetent vendre a través de tots ells, barrejant l’on i l’offline– per oferir al client una millor experiència de compra i millorar la relació amb ell. Durant la seva intervenció, Foncillas va tractar les claus per integrar amb èxit el món on i offline, aportant valor afegit des de tots els canals que disposen a l’actualitat les ferreteries.

Després de la pausa del cafè, es va reprendre la jornada amb una taula rodona que portava per nom “Situació actual, barreres i reptes que ha de fer front el canal de proximitat”, i en la que van participar –a més de Pablo Foncillas– Ramón Puigoriol (Ferreteria Barcelona), Elvira Puig (Brico-Casa Puig), Carlos Mengual (Ferreteria Mengual), Antonio Valls (SystemShop Consulting) i Juan Luque (Optimus), i va ser moderada per Juan Manuel Fernández, de l’editorial C de Comunicación. La taula va servir perquè els ponents expliquessin les seves pròpies experiències i intercanviessin punts de vista sobre els reptes que suposa per la ferreteria de proximitat tot allò relacionat amb la venda online i les estratègies omnicanal.

La jornada va acabar amb un còctel en el que els assistents van seguir canviant impressions sobre tot el que s’havia escoltat durant les intervencions.

Producte afegit a la llista de desitjos